A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2014. október 1-jétől

Üdvözlünk a G 2000 Kft. (továbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.kataiparty.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit.

Megrendelő személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken http://www.kataiparty.hu/Adatvedelem keresztül.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Megrendelő a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat: 

1. A SZOLGÁLTATÓ

 Cégnév / Név:

G 2000 Kft.

 Székhely:

2051 Biatorbágy, Rosenbach J. u. 49.

 Telefon:

20/298-4135

 E-mail:

info kukac kataiparty pont hu

 Adószám:

11886187-2-13

 Cégjegyzék szám:

13-09-116171

 Bejegyző bíróság:

Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

 Számlavezető pénzintézet:

CIB Bank ZRt.

 Bankszámlaszám:

10700024-49677405-51100005

 Tárhelyszolgáltató:

Shoprenter Kft.

2. A HONLAPON ÉRTÉKESÍTETT TERMÉKEK KÖRE   

A Honlapon különféle papírból készült dekoráció és party kiegészítők megrendelésére van lehetőség, gondolva azokra, akik szeretnék a partyjukat, a nagy eseményt, vagy éppen otthonukat egységes színvilágban, stílusosan és alkalomhoz illően dekorálni.

A termékek saját grafikai tervek alapján készülnek, melyek így szerzői jogvédelem alatt állnak. Egy adott témájú party dekoráció összes termékén ugyanaz a grafikai elem található meg.

A termékek saját tervezésű papírból készülő party dekoráció. A megrendelt termékeket - amelyeket A4-es papírra tervez meg a Szolgáltató (kivétel: Tányéralátét - A3) - a Megrendelőnek saját magának kell kivágnia és bizonyos esetekben összeállítania.

Termékek közé tartoznak például, de nem kizárólagosan a következőek (a termékekről és fajtájukról bővebben a Honlapon, a termékek között böngészve tájékozódhat) pl. Meghívó, Üdvözlőtábla, Party Címke, Party Tábla, Happy Birthday! - Boldog Szülinapot! zászlógirland, Tortafüzér, Zászló szívószálra, Menükártya/Ültetőkártya, Szalagcímke, Tányéralátét, Party Kalap, Képek/Sziluettek, Ajándékdoboz, Ajándék Tasak, Ajándék Tölcsér, Kínáló stb.

Szolgáltató elsősorban gyerekek születésnapjára tervez egyedi dekorációt. Külön rendelkezésre áll fiúknak és lányoknak szóló tematikus gyerek születésnapi party dekoráció design, melyekről bővebben a Honlapon tájékozódhat a Megrendelő. 

A termékek megrendelésére kizárólag online módon van lehetőség, a Honlapon keresztül.

A Honlapon eladásra meghirdetett termékeket a Megrendelő kétféle formátumban tudja megrendelni, melyet a Honlapon a "Hogyan szeretnéd megkapni?”  "E-mailen" (PDF termék) vagy "Nyomatva" (PRINT termék) válaszlehetőséggel kötelező kiválasztani. 

a)    PDF termék: a Megrendelő a termékből PDF verziót kért, azaz minden megrendelt PDF terméket külön-külön PDF file-ban, e-mailen küld el a Szolgáltató a Megrendelő részére ( a regisztráció során megadott e-mail címre), amit maga a Megrendelőnek kell kinyomtatni, kivágni és bizonyos esetekben összeállítani.

b)    PRINT termék: a Megrendelő a termékekből nyomtatott verziót kért, amit a Szolgáltató nyomtat ki digitálisan a termékeknél feltüntetett minőségű papírra és a kért mennyiségben. A PDF termékeket a Szolgáltató megrendelés során megadott szállítási móddal juttatja el a Megrendelőnek, amelyet a Megrendelőnek kell kivágni és bizonyos esetekben összeállítani.    

Minden terméken a termékleírásnál feltüntetésre kerül, hogy az adott PRINT terméket a Szolgáltató milyen minőségű papírra nyomtatja, illetve, hogy PDF rendelés esetén a Szolgáltató milyen típusú papírra ajánlja az otthoni nyomtatást.

A Honlapon eladásra kínált termékeket fotón és/ vagy grafikai terven, látványterven jeleníti meg a Szolgáltató. A termékleírásnál a Szolgáltató minden esetben jelzi az adott téma színeit és jellemző motívumait. Bizonyos termékek megvásárlása szín alapján is lehetséges, ott színminta négyzetek segítik a választást. (A Honlap bal oldali menüjében a „Színek” feliratra kattintva megtalálhatóak a Szolgáltató által használt színek fantázianevei és Pantone színkódjai.) A színárnyalatok észlelése a mindenkori monitor beállításaitól is nagyban függ, ezért a kinyomtatott termék színének a Megrendelő szubjektív elvárásaitól való különbözősége miatt reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

Személyre szabható termékek

A Megrendelőnek lehetősége van bizonyos termékeket személyre szabottan megrendelni: Meghívó, Üdvözlő tábla, Party Címke, Tortafüzér. A Megrendelőnek ekkor kötelezően egyedi tartalmat kell megadnia a megrendelési folyamat során, amelyet a Szolgáltató beleszerkeszt a termék meglévő designjába (az ünnepelt neve/beceneve, életkora és a meghívó egyedi szövege (meghívás, helyszín, időpont, RSVP/visszajelzés stb.). Ezeket az információkat a megrendelés végén a "Megjegyzés" rovatban tudja majd a Megrendelő megtenni.

3. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

3.1. Regisztráció

A Honlap tartalmának jelentős része elérhető bármely Megrendelő számára regisztráció nélkül, azonban a vásárlás regisztrációhoz (majd belépéshez) kötött.

Ha a Megrendelő regisztrálni kíván a Honlapon, akkor a Honlap jobb felső sarkában megtalálható „Regisztráció” gombra kattintást követően vagy a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével tud.  A regisztrációs felületen a következő adatokat kötelező megadnia a Szolgáltató részére:

Kapcsolati adatok:

  • név (vezetéknév, keresztnév)
  • e-mail cím
  • jelszó
  • telefonszám

Számlázási adatok:

  • számlázási név (ha eltér, pl. cégnév)
  • irányítószám
  • város
  • utca név
  • házszám
  • ország

A Megrendelő további adatokat is megadhat a Szolgáltató részére nem kötelező jelleggel.

Ha a Megrendelő a megadott adatokkal kapcsolatban mindent rendben talált, akkor a „Tovább” gombra kattintva tudja regisztrációját véglegesíteni.

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Megrendelőt.

3.1.1. Regisztráció törlése   

Megrendelő jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info kukac kataiparty pont hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Megrendelő felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Megrendelő a felelős. Amennyiben a Megrendelő tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Megrendelő vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.2. Megrendelés

A Honlapon eladásra meghirdetett termékekre a Megrendelő megrendelést adhat le a Honlapon keresztül a bejelentkezést követően Megrendelő a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről,  áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A termékképek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

Megrendelő a termékek között a Honlap felső menüjében található „Születésnap fiúknak”, „Születésnap lányoknak” feliratokon belül tud böngészni. E menüpontokon belül, a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba” feliratra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába, és ugyanezen a felületen tudja megadni termék mennyiségét, a darabszám pontos beírásával, továbbá a Megrendelő ezen a felületen tudja kiválasztani a termék méretét és színét, amennyiben több fajta méret és szín választható, illetve, hogy az adott terméket "Hogyan szeretnéd megkapni?" - "Nyomtatva" vagy "E-mailen". Ha a Megrendelő kosarába helyezte a megrendelni kívánt terméket, megadta mennyiségét, méretét stb. akkor a képernyő felső menüjében a „Kosár” ikonra kattintva tudja megtekinteni a kosárba helyezett termékek listáját. Ezen a felületen a Megrendelő még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából az „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a fent említett módon. Ezen a felületen, ha rendelkezik kuponnal a Megrendelő, akkor a „Kupon beváltása” felirat alatti mezőbe, a kupon kódjának beírásával azt is érvényesíteni tudja.

Amennyiben a Megrendelő nem kíván tovább válogatni a termékek között, a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintással folytathatja a megrendelés folyamatát vagy tovább nézelődhet a Honlapon, a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva.

A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattint és a Honlapon való böngészés és a termékek kosárba helyezése előtt, a Honlapon még nem regisztrált vagy nem lépett be, úgy a megjelenő felületen Megrendelő választhat, hogy:

  • amennyiben regisztrált felhasználója a Honlapnak, úgy belép az oldalra a „Regisztrált vásárló” mezőbe belépési adatait megadva, vagy
  • az „Új vásárló” mezőben található "Regisztráció " gombra kattintva regisztrál a Honlapon jelen ÁSZF 3.1. pontjában meghatározottak szerint.

A Honlapon történő regisztráció előnye, hogy a Megrendelő a Honlapon gyorsabban tudja leadni a megrendelését, azt könnyen nyomon tudja követni. Ha a Megrendelő regisztrált korábban a Honlapon, de elfelejtette jelszavát, lehetősége van az „Elfelejtett jelszó” feliratra kattintva új jelszót igényelni.

A regisztrációt vagy a belépést követően a Megrendelőt a rendszer a „Szállítási mód” felületre navigálja, ahol választani tud a szállítási módok közül. Ha Megrendelő választott a rendelkezésre álló szállítási lehetőségek közül, akkor a „Tovább” gombra kattintva a „Fizetési módok” felületre érkezik, ahol kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb fizetési módot. Ha Megrendelő választott a rendelkezésre álló lehetőségek közül, akkor a „Tovább” gombra kattintva a „Rendelés összesítése” felületre navigálja a rendszer. Az egyes menüpontok mellett található „Módosítás” gombra kattintva Megrendelő módosítani tudja adatait, fizetési- és szállítási módot.

Megrendelőnek a „Rendelés összesítése” felületen lehetősége van megrendeléséhez megjegyzést fűzni az erre biztosított felületen. A "Megjegyzés" rovat kitöltése az egyedi tartalommal bíró termékek esetében (Meghívó, Üdvözlő tábla, Party Címke, Tortafüzér) kötelező, hiszen ezen információk lesznek az adott termék designjába beszerkesztve, azaz így lesznek személyre szabottak. Ellenkező esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában a megrendelt terméket elkészíteni.

Fontos, hogy a vásárlás folytatásához, Megrendelőnek ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

Az oldal alján található „Megrendelés” gombra kattintást követően pedig, Megrendelő véglegesen elküldheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen, értesíti a Megrendelőt, ahol a Megrendelő megrendelésének száma is megtalálható. A rendelés feladása tehát a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

3.3. Termék ára

A Honlapon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Minden terméknek 2 ára van (PRINT és PDF). PRINT termék esetében a termék ára a nyomtatási és csomagolási (gyűrődésmentes és vízálló) költséget is tartalmazza. 

A termékek ára attól függően változik, hogy a Megrendelő a Honlapon a Szolgáltató általi nyomtatást vagy az otthoni nyomtatást választja. Bármelyiket is választja a Megrendelő, a pontos összeg minden esetben a termék mellett megjelenítésre kerül.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

3.4. Adatbeviteli hibák javítása

Megrendelőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

3.5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Megrendelő által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Megrendelő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Megrendelő által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Megrendelő között.

Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Megrendelő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3.6 Fizetés

3.6.1.    UTÁNVÉTELLEL (kizárólag PRINT termék esetében) 

3.6.1.1.    Készpénzben: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék

  • MPL futárszolgálattal
  • Postán Maradó
  • Postahelyi Postra Pontra / MOL Postra Pontra
  • Pick Pack Pontra

való elhelyezéssel kerül kiszállításra vagy átvételre, lehetőség van arra,hogy a Megrendelő a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy az átvevőhelyen készpénzben teljesítse. Utánvételes fizetésre csak PRINT termék vásárlása esetén van lehetőség. Az utánvétel díja: 300 Ft (236 Ft + ÁFA), ami a megrendelés végösszegéhez hozzáadásra kerül a szállítás díjával együtt.

3.6.1.2.    Bankkártyával: Amennyiben a honlapon megrendelt termék

  • Postán Maradó (bankkártyával való fizetés készpénzfelvételnek számít)
  • Postahelyi Posta Pontra (bankkártyával való fizetés készpénzfelvételnek számít)
  • MOL Posta Pontra
  • Csomagautomatába
  • Pick Pack Pontra

lett rendelve, akkor ezeken a helyeken lehetőség van arra, hogy a Megrendelő a megrendelés végösszegét bankkártyával teljesítse. Utánvételes fizetésre csak PRINT termék vásárlása esetén van lehetőség. Az utánvétel díja: 300 Ft (236 Ft + ÁFA), ami a megrendelés végösszegéhez hozzáadásra kerül a szállítás díjával együtt.

3.6.2.    BANKKÁRYTÁVAL (PRINT és PDF termék esetében)

A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A Bank kizárólag a Megrendelő által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a Bank nem kap értesítést a Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Megrendelő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Megrendelő folyószámláján.

Banki fizetési tájékoztató itt és Vásárlói Tájékoztató itt található.

Bankkártyával történő fizetésre PDF és PRINT termék vásárlása esetén egyaránt lehetőség van.

3.6.3.   ELŐREUTALÁSSAL (PRINT és PDF termék esetében)

Ez esetben a Megrendelő a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató CIB Banknál vezetett 10700024-49677405-51100005 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Megrendelő a megrendelt termékek átvételére vagy terméke(ke)t tartalmazó e-mailen megkapására csak az átutalás jóváírását követően jogosult. Szolgáltató a megrendelt csomagot vagy a termékeket tartalmazó e-mailt  kizárólag a vételár számláján történő jóváírását követően adja át a futárszolgáltnak, illetve küldi el. Minden esetben várja meg, hogy a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolja, addig ne indítsa el az utalást.

Előreutalással történő fizetésre PDF és PRINT termék vásárlása esetén egyaránt lehetőség van.

3.7. Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállítását megelőzően a Megrendelő részére, a kifizetés igazolására elektronikus számlát küld a Megrendelő részére, a regisztrációban megadott e-mail címre.

3.8. Szállítási és átvételi módok és árak

A honlapon leadott rendelések kiszállítási, átvételi lehetőségei

  1. E-mail (PDF termék)
  2. MPL (PRINT termék)
  • Házhoz szállítás futárszolgálattal
  • Postán Maradó Csomag
  • Postahelyi Posta Pont és MOL Posta Pont
  • Csomagautomata

    3. Pick Pack Pont (PRINT termék)

A szállítási díj bruttó 20.000 Ft feletti megrendelés esetén INGYENES.

Szolgáltató üzlethelyiséggel nem rendelkezik, így személyes átvételre nincs lehetőség.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Megrendelő ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Megrendelő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről - a Megrendelő által választott szállítást végző - a Szolgáltatóval szerződött fél MPL (Magyar Posta Zrt.) vagy a Pick Pack Pont (Sprinter Futárszolgálat Kft.) küld értesítést a Megrendelő részére e-mailben és/vagy SMS-en a regisztrációban megadott email címre és/vagy mobil telefonra.

Amennyiben a Megrendelő a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Megrendelő által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Megrendelőnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja a Szolgáltató részére, aki jogosult a megrendelést törölni, illetve a terméket tovább értékesíteni.

Őrzési idő:   

  • MPL: 10 munkanap - az a határidő, amelyen belül a Megrendelő - a küldemény 2. sikertelen kézbesítése után - átveheti a küldeményt a jelzett letéti postán. Amennyiben a Megrendelő ezen idő alatt sem veszi át a küldeményt a Szolgáltató részére visszaszállításra kerül a csomag.
  • Pick Pack Pont: Amennyiben a Megrendelő a Pick Pack Pontra való kiszállítástól számított 7 napon belül nem jelenik meg a küldemény átvétele céljából, akkor a PickPackPont 2 nappal a csomagok lejárata előtt írásban (email) vagy telefonon értesítheti a Megrendelőt a küldemény további felhasználása végett. Ez esetben lehetőség van további 7 naptári nappal meghosszabbítani - külön díj nélkül - a küldemény tárolását. Ha a tájékoztatás késik, vagy elmarad, abban az esetben a Szolgáltató részére visszaszállításra kerül a csomag.

Szolgáltató ha egy címről legfeljebb két alkalommal is visszakapja a csomagot, fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne teljesítse a megrendelést.

A terméknek a futártól vagy valamely a fent meghatározott átvételi ponton történő átvétel esetén, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával, számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ha a Megrendelő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében vagy az eladótól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

3.8.1. Szállítási költségek

PDF termék

PRINT termék

E-mail

Magyar Posta Zrt.

Pick Pack Pont

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Postán Maradó Csomag

Postahelyi Posta Pont
MOL Posta Pont Csomagautomata

 

Ingyenes

898 Ft + ÁFA
= 1.140 Ft
709 Ft + ÁFA
= 900 Ft
788 Ft + ÁFA
= 1.000 Ft
772 Ft + ÁFA    = 980 Ft

 

3.8.2. Szállítási határidő

PDF termék esetében: a termék vételárának megérkezése (utánvét nem lehetséges) utáni max. 3. munkanapon belül kapja mega Megrendelő emailben a PDF termékeket.

PRINT termék esetében:

  • átutalás, bankkárytás fizetés esetén: a termék vételár Szolgáltató számláján történő jóváírását követő max. 4. munkanapon kapja meg a Megrendelő a Szolgáltató által kinyomtatott és megszerkesztett termékeket
  • utánvét esetén: a megrendelés visszaigazolását követő max. 4. munkanapon kapja meg a Megrendelő a Szolgáltató által kinyomtatott és megszerkesztett termékeket.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha  

  • a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  • a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

4. ELÁLLÁSI JOG

4.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén   

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. Szolgáltató azonban a a visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak. A Honlapon megrendelhető termékeket tekintve azok, amelyen a Fogyasztó utasítása alapján, egyedi felirat, kép stb. kerül elhelyezésre azon termékek esetében a Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog. A sablon termékek, amelyeket a Fogyasztó úgy rendel meg, ahogy a Honlapon megtalálható, megilleti az elállási jog.

5. SZAVATOSSÁG  

5.1. Kellékszavatosság

Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Megrendelő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.  

5.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:  

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

5.3. Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit a Megrendelő az 1. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

6. JÓTÁLLÁS

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

7. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

7.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:

  • Levelezési cím:                     2051 Biatorbágy, Rosenbach J. u. 49.
  • Telefonszám:                       20/298-4135
  • E-mail:                                 info kukac kataiparty pont hu

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel.

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:

a)     Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

b)    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)

  • Cím:                         1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
  • Ügyfélfogadási idő:   kedd - csütörtök: 9:00 - 14:00
  • Telefon/Fax:             (+36-1) 269-0703
  • E-mailcím:                pmbekelteto@pmkik.hu
  • Levelezési cím:          Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.:81  

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

           c)     Bírósági eljárás kezdeményezése.

8. FELHASZNÁLÁS EGYÉB FELTÉTELE

8.1. Felelősség

Megrendelő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Megrendelő által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Megrendelő elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Megrendelőt terheli a felelősség.

Amennyiben a Megrendelő a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására. A Szolgáltató a törlésről vagy a tartalom módosításáról a Megrendelőt külön nem értesíti.

A képeken látható egyes dekorációs elemeket a Szolgáltató saját költségén szerezte be, így azok nem minősülnek fizetett reklámnak és kizárólag dekorációs jelleggel kerültek rá a képekre, nem képezik a megrendelhető termékek, dekorációk részét.

8.2. Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei, a Honlapon megjelenített képek szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja és a feljogosított használója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, grafikáról készített képeket és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlapon különféle papírból készült dekoráció és party kiegészítők megrendelésére van lehetőség. A party dekorációkhoz a dekorációkon található grafikát, arculatot és magát a teljes design-t a Szolgáltató készíti, melynek ebből eredően szerzői jogi jogosultja a Szolgáltató. A Szolgáltató a Megrendelőnek kizárólag annyiban engedi ezeknek a party dekorációknak a használatát, hogy azt az aktuálisan elkészített partyn felhasználja. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül az akár pdf, akár nyomtatott formában a rendelkezésére bocsátott alkotásokat sem ingyenes, sem pedig ellenérték fejében nem értékesítheti, nem többszörözheti, azt nem küldheti tovább emailben vagy bármilyen más továbbítási eszközök igénybevételével, annak érdekében, hogy azt harmadik személyek hasznosíthassák vagy felhasználják úgy mint szellemi termékük vagy azt a látszatot keltve, hogy a szerzői művek tovább értékesítéséhez a Szolgáltató kifejezetten hozzájárult.

Erre csak abban az esetben van lehetőség, ha arra a Szolgáltató írásban előzetesen engedélyezte a szerzői művek bárminemű felhasználását. A Megrendelő továbbá tudomásul veszi, nem másolhatja le az alkotásokat sem részleteiben, sem teljes egészében, nem keltheti annak látszatát, hogy ezek a party designok az ő szellemi termékei lennének. A Honlapon a party design-okról, grafikákról készített képek vízjellel vannak ellátva, mely képeknek a szerzői jogi jogosultja Borbély-Kál Cecília. A képek a jogosult írásbeli hozzájárulása nélküli bárminemű felhasználása tilos.

Amennyiben a Honlap tartalmát (képek, grafika, Honlap design stb) harmadik személyek honlapján, nyomtatott médiumokban, nyilvános előadásokon, vagy bármilyen más írott, online illetve szóban elhangzott módon a Szolgáltatónak az engedélye hiányában bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleli Szolgáltató, másolt képenként, oldalanként designonként vagy egyéb tartalmakként napi 200.000 Ft + ÁFA, azaz napi kettőszázezer magyar Forint + ÁFA összegű kötbért számláz a jogtalan felhasználónak. Másolt oldalnak minősül az is, ha az átvétel legalább a teljes oldal tartalom 20%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza a nem engedélyezetten átvett szövegünket, képeket.

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Megrendelőnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.kataiparty.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Megrendelő által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

9. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Megrendelők Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

10. Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Megrendelő birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. október 01.

Jelen dokumentum letölthető változata a itt érhető el.

--------------------------------------------------------------------------

Jelen dokumentum szerzői jogi oltalom alatt áll, engedély nélküli felhasználás TILOS!
Copyright/Szerző: Ormos Ügyvédi Iroda, 2014
Ormós Ügyvédi Iroda  - az OrmosNet tagja
1055 Budapest, Falk Miksa u. 3. III/2.
Tel:  06 (1) 312 4007 | Mobil:  06 (20) 977-68-29 | Fax: 06 (1) 354 1113